Egy férj megható rajzai a feleségének

Curtis Wiklund az elmúlt 5 évben lerajzolta és dokumentálta a feleségével, Jordinnal töltött legszebb pillanatokat. A rajzok magukért beszélnek!

Ismét egy Huffington Post cikkből merítettem ihletet, egyenesen az esküvő rovatból. Én mondtam, hogy rá vagyok kattanva!

Annyi romantikus, bonyolult, sorsszerű, drámai, szinte már hihetetlen szerelmi történetet olvasni – amelyeknek egyébként megvan a varázsuk, nem arról van szó, hogy nincs igény rájuk -, hogy el is felejtjük, milyen szép is az, amikor a hétköznapok egyszerűsége, az átlagos, reggeli kávézós pillanatok aranyozzák be a (házas)párok napjait. Amikor nem kellenek nagy szavak, minden simán megy a maga rendjén, természetes a másik jelenléte és hosszútávú, stabil, kiegyensúlyozott kapcsolatban él valaki.

Akadnak, akik azt gondolják, hogy ez már nem is romantikus és halálosan unalmas, de Curtis Wiklund nem tartozik közéjük. Ő a házassága hétköznapi, mégis nagyszerű pillanatait örökítette meg, mindössze egy papírlap és egy grafit ceruza segítségével.

1
“Mit rajzoljak? – Minket.”

Curtis és felesége, Jordin is esküvői fotózással foglalkoznak. A férfi 5 éve dokumentálja rendszeresen házasságuk momentumait. Akkor látott neki a rajzoknak, amikor Jordin éppen egy 365 napos fotóprojekten dolgozott, így ezzel párhuzamosan ő is elkezdte a saját projektjét.

3
“Ma este nagyon sok dolgunk lett volna. Helyettük inkább a kanapén ültünk, ő olvasott nekem, én pedig egy darabig a gitáron játszottam, aztán rajzoltam…”

Mindig is imádta, ha rajzoltam, mivel, állandóan kis kártyákat készítettem neki, amikor még csak randiztunk. A biztatásával, minden egyes nap rajzoltam valamit, majd meg is osztottam online – mesélte Curtis a Huffington Postnak.

5
“Ottalvós buli a legjobb barátommal.”

Anélkül, hogy előre elterveztem volna, elkezdtem vázlatokat rajzolni magunkról – arról, amit éppen csináltunk vagy Jordin csinált, amiről azt gondoltam, hogy aranyos vagy vicces. Mint például, amikor snowboard szemüvegben aprított hagymát – folytatta Curtis.

15
“Snowboard szemüveg.”

Az első év rajzolás után és a “365 projekt” végeztével, a rajongókká alakult olvasók meg követők, egyenesen követelték, hogy Curtis folytassa a projektet. Így lehet, hogy már több mint 5 éve teszi örökké házasságuk amúgy mulandó pillanatait.

9
“Költségvetés.”

Wiklundék egyébként délkelet Michigenben élnek egy farmházban, két kisfiukkal, több mint 7 éve tartó, boldog házasságban. Egész életükben ismerték egymást.

2
“Kisbabát várunk.”

A férj a terhességet bejelentő képet tartja az egyik kedvencének: “ez mindig nagyon kedves lesz számomra, mivel visszarepít pontosan abba a pillanatba.”

16
“Ma Jordin megnézte a Castle sorozat befejező, évadzáró epizódját.Akik szintén nézik, azok értik.”

Jobban kommunikálok képekkel, mint szavakkal, de azt kimondom, hogy nincs más, akivel szívesebben tölteném a mindennapjaimat, mint a feleségemmel, Jordinnel. Hiszen a legjobb barátomat vettem el. – mondta Curtis.

14
“Zuhanyozás után, hajlakkozás előtt.”

Jordin és Curtis már egy baseball csapatban játszottak gyerekkorukban és a gimnáziumi éveik alatt kezdtek el randizni.

20
“Hülye veszekedés.”

A rajzok érthető módon azért ennyire sikeresek, mert a házaspár blogjának követői is azonosulni tudnak a látottakkal, hiszen a képeken megjelenő események bármelyik párral megeshetnek, sőt, valószínűleg meg is esnek nap, mint nap.

12
“A feleségem 48 órán belül 900 oldalt olvasott el az új kedvenc könyvsorozatából a szabadságunk alatt.Én is tettettem, hogy olvasok, de minden egyes mondatnál egy új ötlet villant be és elkezdtem gondolkozni vagy álmodozni. Így lehet, hogy én 48 óra alatt 12 oldalt olvastam el a 120 oldalas könyvemből.”

Aki még több képet szeretne látni a házaspár mindennapjairól, annak nem kell mást tennie, csak váljon a blog lelkes olvasójává – hiszen rendszeresen jönnek az új vázlatok és alkotások.

13
“Minden nap tanulok valamit a feleségemről. Profi festő is.”

Curtis rajzai egyébként már a Facebookon is megtalálhatóak, ám soha nem árt, ha az ember elkezd követni egy-két menő blogot és támogatja ezzel a modern művészetet.

19
Curtis a mai napig ilyen és ehhez hasonló, általa készített képeslapokkal lepi meg Jordint.

Remélem, tetszettek a képek, amelyekre a The Huffington Post cikke hívta fel a figyelmem és még jöhetnek a cikkfordítások! ♥

Simon Boglárka

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

