A 23. Esküvő Kiállítás és Vásár

Január 16-17.-én, azaz múlt hétvégén került megrendezésre a huszonharmadik Esküvő Kiállítás és Vásár, ahova én is ellátogathattam – így össze is foglaltam Nektek a legérdekesebb látnivalókat. 

Már decemberben megajándékoztam magam egy esküvői magazinnal, amiben öt másodperc alatt rábukkantam az Esküvő Kiállítás és Vásár gyönyörű vörös rózsás hirdetésére és újabb öt másodperccel később már tudtam, hogy én bizony ott leszek ezen az eseményen. Villámsebességgel belefirkantottam a naptáramba kék és rózsaszín tűfilcekkel, hogy még véletlenül se szervezzek semmit közbe a krónikus szétszórtságom eredményeként, aztán csak vártam a heteket, hogy elkezdhessek esküvői lázban égni.

 

Amikor el is jött a nagy nap, nekivágtam Budának, a 61-es villamosnak a nagy táskámmal, Apu fényképezőgépével és csillogós szemhéjpúderrel a szememen. Ahogy beléptem a Kongresszusi Központ nagy üvegajtaján, rögtön esküvős hangulatba kerültem; minden pasztellszínekben tündökölt, a lépcsők és korlátok is masnikkal, pillangókkal voltak feldíszítve. Az információs pultban megkaptam a kis prospektust, ami a térképet tartalmazta a kiállításhoz, hogy ne tévedhessen el senki túlságosan és megtalálja az általa preferált szolgáltatók standját. A lemezlovasok standjából szólt a zene, az esküvőre készülő szerelmespárok mosolyogva andalogtak, közben pedig éppen ment le a nap. *A képek minősége/milyensége miatt pedig ne vessetek meg, hiszen sajnos nincs profi gépem és fotós sem vagyok.*

Dekoráció

Ahogy említettem, az egész épület masnikkal és pasztell színekkel volt feldobva, eszméletlenül hangulatosra sikeredett a díszítés. A szintén dekorációval foglalkozó szolgáltatók is kitettek magukért, szerintem kijelenthetem, hogy az általuk hozott bemutatódarabok voltak a legszebbek.

Friss virágok, halvány színek, papírdekorációk és gyönyörű képek töltötték meg a szolgáltatók területét, alig győztem fotózni őket.

A kiállítás egyébként három emeleten zajlott és nekem vagy ugyanennyi órába is telt végigjárni az egészet. Általánosan elmondható, hogy minden kiállító nagyon barátságosan és kedvesen fogadott, illetve szórólapokkal is bőven elláttak.

 

Menyasszonyi ruhák

Gondolom senkinek nem okozok nagy meglepetést azzal, hogy rengeteg menyasszonyi ruha is ki volt állítva. Megmutatta legszebb darabjait a Medinsky, a Celeni, az Agape, a Héjja János, a Best Me, a Király Liliomja, a Boglárka, a Joosera Bridal, a One & Only, a Zhoja, Szalai Anikó és a Nefelejcs ruhaszalon is többek közt.

Én egészen eddig csak és kizárólag a Daalarna ruhák szerelmese voltam, így nem is számítottam arra a fordulatra, hogy ezen a kiállításon megtalálom álmaim ruháját (a legalsó képen látható ♥). A Nagy Ágota által tervezett – két részes! – csipke és tüllcsodák viszont azonnal levettek a lábamról és azóta is az alábbi képeket nézegetem romantikusabb pillanataimban.

 

Esküvői asztalok, terítékek

Személy szerint nem vagyok annak az elvnek a követője, hogy minél díszesebb egy asztal, annál jobb – inkább a minél több étel van rajta, annál jobb mozgalmat támogatom, azonban most annyi gyönyörűen megterített asztalt láttam, hogy kedvem támadt átállni a díszek oldalára. Bár, felmerül a kérdés, hogy a sok virágtól – némelyik asztal esetében -, mégis HOGYAN fér oda bármi más is az asztalra?

Apropó, ki tudta, hogy a Trófea étteremben is lehet lagzit tartani? Mármint, sejthettük volna, hogy nyugodtan lehet menni oda is a ceremónia után vacsorázni, viszont azt nem gondoltuk volna, hogy ennyire szép dekorációra és terítékre lehet számítani – és mindez csak egyeztetés kérdése! Ráadásul a legfinomabb pogácsát is náluk ettem. :D

A sárga és menta színt sem tudtam eddig azonosítani egy esküvőn vagy lagzin használt dekorációs színként, ezek az asztalok mégis meggyőztek, hogy igenis lehet (és legyen is) helyük az asztalokon is!

 

Torták és édességek

Mit ér egy esküvő és egy esküvő kiállítás torta nélkül – még akkor is, ha egy lagzin viszonylag kevesen esznek a belőle? Természetesen a kiállításról sem hiányozhattak a mesés, szinte hihetetlen, hogy ehető műremekek.

A csokiszökőkút vonzotta a legtöbb látogatót, hiszen ki lehetett próbálni a fehér és/vagy tejcsokiba mártott gyümölcsöket és kekszeket.

 

Minden egyéb, ami fontos

A lélegzetelállító ruhákon, dekorációkon és terítékeken kívül is akadtak bőven látnivalók: lemezlovasok, fotósok, sminkesek, meghívó készítők, helyszínek és gyermekmegőrzők standjai, amelyek mind-mind egyedi ötletekkel kedveskedtek a látogatók számára. Tudtátok, hogy útlevél meghívót is küldhettek szeretteiteknek? Vagy, hogy gyermekmegőrző sarkot létesíthettek a kicsik számára, hogy ők is garantáltan jól érezzék magukat a lagzin?

Úgy gondolom, hogy, aki kilátogatott a 23. Esküvő Kiállításra és Vásárra, az egyrészt nagyon jól érezte magát, hiszen csupa kedves emberrel találkozott és csodálatos dolgokat látott, másrészt pedig biztosan megtalálta azt, amit keresett, nem utolsó sorban pedig rengeteg szórólapot, kedvezményt, magazint és tanácsot kapott, amik, ha nem is most rögtön, de egyszer még jól fognak jönni.

A szervezés tökéletes volt, nagyon szép volt a látvány is és mindenki megtalálhatta a kiállításban azt, amit a leginkább várt. ♥

Simon Boglárka
Leave a Reply

